ღ♥ღبهشتـــــــــــــــــــ مــــــــــــــــن ღ♥ღ
ღ◕‿◕ ღ✿بيا تو منتظرت بودم✿ღ◕‿◕ ღ
 
 
یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 2:15 ::  نويسنده : ♥✿يه دختــــــــر خوبـــــــــ✿♥

خدایا .. من همانی هستم که وقت و بی وقت مزاحمت می شوم
همانی که وقتی دلش می گیرد و بغضش می ترکد، می آید سراغت
من همانی ام که همیشه دعاهای عحیب و غریب می کند
و چشم هایش را می بندد و می گوید
من این حرف ها سرم نمی شود. باید دعایم را مستجاب کنی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


اღஐينجا سرزمين واژه هاي وارونه است:ღஐ جايي که گنج, "جنگ" مي شود درمان, "نامرد" مي شود قهقه , "هق هق" مي شود اما دزد همان "دزد" است ... درد همان "درد" و گرگ همان گرگ...ـ✿ـ✿
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهشتـــــــــ







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 734
بازدید ماه : 732
بازدید کل : 58935
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 734
بازدید ماه : 732
بازدید کل : 58935
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
+ -AuthorName-