ღ♥ღبهشتـــــــــــــــــــ مــــــــــــــــن ღ♥ღ
ღ◕‿◕ ღ✿بيا تو منتظرت بودم✿ღ◕‿◕ ღ
 
 
چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, :: 18:49 ::  نويسنده : ♥✿يه دختــــــــر خوبـــــــــ✿♥
هیچ وقتم نمیفهمی دوست داشتم
تولدت مبارک چه حرف خنده داری
چه فایده داره وقتی تو گل برام نیاری
عجب شبیه امشب داره میسوزه چشمام
دورم شلوغه اما انگاری خیلی تنهام
واسه چی زنده باشم جشن چیرو بگیرم
من امشب رو نمیخوام دلم میخواد بمیرم
تولدم مبارک نیست دلم گرفته غمگینم
هوای خونه دلگیره تورو اینجا نمیبینم
تولدم مبارک نیست شکسته قلب داغونم
تونیستی و من از دوریت خودم رو مرده میدونم
هیچکی خبر نداره چقدر هواتو کردم
چقدر دلم میخواد تو باشی دورت بگردم
هیچکی خبر نداره دارم به زور میخندم
نمیدونم چرا من چشمامو هی میبندم
چشمامو من میبندم تا منتظر بشینم
شاید تو این سیاهی بازم تورو ببینم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


اღஐينجا سرزمين واژه هاي وارونه است:ღஐ جايي که گنج, "جنگ" مي شود درمان, "نامرد" مي شود قهقه , "هق هق" مي شود اما دزد همان "دزد" است ... درد همان "درد" و گرگ همان گرگ...ـ✿ـ✿
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهشتـــــــــ







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 924
بازدید کل : 59127
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 924
بازدید کل : 59127
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
+ -AuthorName-